پرتال تعداد یافته ها : 0

پورتال

در هر سازمان و یا اداره و نهاد نیاز به واحدی جهت اطلاع رسانی و کنترل کاربران و همچنین مدیریت منابع مختلف سازمان انکار ناپذیر است. در راستای مدیریت بهینه این نیاز راه حل های متفاوتی ارائه و پیاده سازی شده اند که از موثرترین و کم هزینه ترین آن ها می توان به پرتالهای سازمانی اشاره کرد. شرکت فناوری اطلاعات نوشیکا در پرتالهای سازمانی نیازهای مختلف یک سازمان مد نظر قرار گرفته و در راستای ارایه بهترین راه حلها در راستای پاسخگویی به این نیاز ها گام بر میدارد.

از جمله موضوعات مشترک در سازمانها و کسب کارهای متوسط و بزرگ می توان به :

·         داشتن پرتالی امن.

·         خبر رسانی و خبر گزاری برخط برای کاربران و مشتریان سازمان.

·         امکانات مدیریت ورود و خروج و ساعات حضور و مرخصی کارمندان.

·         اتصال پرتال به سیستم ساعت زنی سازمان.

·         امکان تنظیم جلسات و اطلاع رسانی به مدیران ، پرسنل و مشتریان از طریق ایمیل و اس ام اس و پرتال.

·         امکان معرفی پروژه های سازمان .

·         امکان به اشتراک گزاری مقالات ، فایل ها و دانش های درون سازمانی.

·         امکان معرفی خدمات سازمان و تبلیغات و معرفی سازمان.

·         امکان برگزاری مناقصات و مزایدات و جذب نیرو.

·         گزارش گیری کامل از وضعیت سازمان.

·         امکانات مدیریتی خاص منظوره.

اشاره کرد ، که همه و همه در پرتال سازمانی شرکت شبکه گستر کایر پیاده سازی شده است که شما می توانید با این محصولات از طریق تماس و مشاوره با کارشناسان شرکت  آشنا شده و پرتال دلخواه خود را با امکانات مورد نیاز خود انتخاب و در مدتی کوتاه در سازمان خود به بهره برداری برسانید.

 

اوتوماسیون

وجود یک سیستم یکپارچه اداری و مناسب که حجم عظیم اطلاعات، مکاتبات، مراسلات را دربرگیرد تحت عناوین مختلفی همچون سیستم های اداری، سیستم های مدیریت اطلاعات سازمانی نامیده شده است.

سیستم های فوق تعریف مشخصی ندارند بلکه بسیار وابسته به دیدگاههای سازمان می تواند باشد و این خود بدین معنی است که سیستم اتوماسیون اداری دارای تعاریف متعددی است.

با این وجود می توان گفت که اتوماسیــــون اداری، مشتمل بر تمام سیستم های الکترونیک رسمی و غیررسمی می باشد که به برقراری ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل و خارج موسسه و بالعکس مربوط می شود.

کلمه اصلی که اتوماسیون اداری را از داده پردازی، سیستم اطلاعات مدیــــریت و سیستم پشتیبانی تصمیم متمایز می سازد ارتباطات است. اتوماسیون اداری به منظور تسهیل انواع ارتباطات درون سازمانی است.

 

نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت شبکه گستر کایر به عنوان یک سیستم مطرح قابلیت ها و امکانات بی شماری را در اختیار مدیریت سازمان قرار می دهد که بتواند با بهره گیری از آن سازمان بدون کاغذ را به طور نسبی محقق سازد.

 

 

erp

رشد غیر قابل پیش بینی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه های گذشته که با تکیه بر توسعه صنایع مختلفی ازجمله الکترونیک، کامپیوتر، مخابرات و ... صورت گرفته، بر جنبه های مختلف عملکرد سازمانها تاثیرات شگرفی داشته است.

همزمان با این تغییرات، محیط فعالیت سازمانهای مختلف پیچیده تر شده و به همین جهت نیاز به سیستمهایی که بتواند ارتباط بهتری بین اجزای مختلف سازمانی برقرار کرده و جریان اطلاعات را در بین آنها تسهیل کند، افزایش چشمگیری یافته است.

این سیستمها كه در مجموع به سیستمهای سازمانی Enterprise Systems (ES) معروف هستند، زمینه ای را فراهم آورده اند که مدیران بتوانند در تصمیم گیری های مختلف خود از اطلاعات مناسب در هر جا و در زمان مناسب استفاده نمایند.

 

یک سیستم ERP می کوشد تمام فعالیتها و عملیاتهای مختلف یک سازمان را در یک سیستم یکپارچه نرم افزاری بگنجاند ، شاید مهمترین تفاوتی را که بتوان در خصوص نرم افزارهای ERP با سیستمهای یکپارچه ( MIS ) نام برد روال اجرای عملیات در سیستمهای ERP است ، در سیستم ERP روال توسط فرآیندهای معرفی شده سیستم دنبال خواهد شد ، در یک سیستم ERP تمام اطلاعات در قالب یک بانک اطلاعاتی مشترک در کلیه قسمتهای مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرند و بخشهای مختلف سیستم با یکدیگر در تعامل می باشند

 به گردش زیر در سیستم توجه نمایید در این بخش ماژولهای درخواست کالا / مدیریت / انبار / خرید / مالی /حمل و نقل در گیر هستند :


- درخواست کالا توسط کاربر
- تایید درخواست کالا توسط مدیر بخش
- ارسال درخواست کاربر به بخش کنترل موجودی
- پردازش عملیات در سیستم کنترل موجودی و ارسال کالا به بخش خرید
- ارسال به قسمت کارپردازی
- خرید توسط کار پرداز از طریق مشخص کردن استعلام ، انتخاب فروشنده ، قرار داد
- ورود به سیستم مالی جهت مجوز پرداخت و صدور چک
- دریافت کالا توسط سیستم حمل و نقل
- ورود کالا به انبار
- ارسال به بخش متقاضی

 

اما با وجود تمامی موارد مشروحه دلیل اصلی استفاده از سیستم ERP چیست ؟ و چرا سازمانهای بزرگ ترجیح می دهند این سیستم را با تمام مشکلاتی که در پیش رو دارد ، جایگزین کنند ؟


برخی از اصلی ترین مزایای سیستمهای ERP به قرار زیر است .
- تمرکز اطلاعات در بخشهای مختلف سیستم که منجر به اخذ گزارشات یکپارچه جهت استفاده مدیران برای تصمیم گیری در سطوح کلان سازمان می گردد .


- یکپارچه سازی اطلاعات بخشهای مختلف (مالی ، خرید ، سفارشات مشتریان ، درخواستها و ...)
- کاهش اسناد کاغذی سازمان
- استاندارد سازی بخشهای مختلف سیستم
- امکان نظارت بیشتر مدیران سازمان به عملکرد بخشهای مختلف
- تمرکز منابع سازمان

 

نتیجتا پس از بررسی موارد بالا چنانچه سازمان شما با اهداف بزرگ با صرف هزینه های بالا ، در پی حل مشکلات موجود است ، استفاده از این گونه سیستمها را با در نظر گرفتن موارد بالا و پس از کارشناسی های لازم قابل بررسی می باشد .

 

نمونه ها و مشتریان:

در لیست زیر مختصری از مشتریان ما به عنوان نمونه به حضورتان معرفی میگردد :

 

سیستم جامع مدیریت زبانکده

زبانکده شکوه انقلاب

آدرس پایگاه :

http://www.behshahrshokouh.ir/

 

تکنولوژی :

PHP, MySql, HTML 5, CSS 3, JavaScript, Ajax

 

خدمات :

ثبت دامنه، میزبانی وب ، طراحی و برنامه نویسی،

behshahrshokouh

بانک اطلاعاتی

بانک اطلاعات مشاغل شمال کشور - 118 شمال

آدرس پایگاه :

http://www.118shomal.ir/

 

تکنولوژی :

PHP, MySql, HTML 5, CSS 3, JavaScript, Ajax

 

خدمات :

ثبت دامنه، میزبانی وب ، طراحی و برنامه نویسی،

behshahrshokouh

پرتال خبری کتیبه

پایگاه خبری تحلیلی شهرستان قائم شهر

آدرس پایگاه :

http://www.qaemonline.ir/

 

تکنولوژی :

PHP, MySql, HTML 5, CSS 3, JavaScript, Ajax

 

خدمات :

ثبت دامنه، میزبانی وب ، طراحی و برنامه نویسی،

qaemonline

پرتال خبری کتیبه

پایگاه خبری تحلیلی خط امید

آدرس پایگاه :

http://www.khateomid.ir/

 

تکنولوژی :

PHP, MySql, HTML 5, CSS 3, JavaScript, Ajax

 

خدمات :

ثبت دامنه، میزبانی وب ، طراحی و برنامه نویسی،

khateomid

برای دریافت کاتالوک محصول به قسمت کاتالوگ محصولات مراجعه فرمایید.

مشتریان ما
  • آشنای اول
  • مخابرات ایران
  • بانک دی
  • شرکت پژوهش و توسعه ناجی
  • شرکت رایتل
  • شرکت مخابرات استان خراسان رضوی
  • پرداز گستر ارتباطات برليان
  • شرکت آسیاتک
  • شرکت مخابرات استان تهران
  •  بیمارستان امام خمینی (ره)
  •   دانشگاه علوم پزشکي زابل
  •  سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني دانشگاهها
  •  شرکت مخابرات استان کرمانشاه
  • مرکز ماهر
  • وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات