شبکه گستر کایر - عمومی
  • خانه
  • محصولات
    سامانه مدیریت سرورهای DNS شبکه نما - مانیتورینگ شبکه پست چی - میل سرور فارسی نرم افزار تیکتینگ و هلپ دسک
  • مستندات فنی
  • اخبار
  • بلاگ
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
    تاریخچه کایر مشتریان کایر
  • پشتیبانی
  • linkedin
  • facebook
چگونگی مدیریت توافقنامه سطح خدمات (SLA)

SLA یا قرارداد سطح سرویس، سندی است که شامل توصیفی از خدمات پذیرفته شده، پارامترهای سطح خدمات، ضمانت ها و اقدامات و راه کارهایی درصورت بروز تخلفات است. این قرارداد بین مشتری و فراهم کننده ی سرویس است. ...

ادامه مطلب
مزایای مدیریت گردش کار برای سازمان

اصطلاح مديريت گردش كار بر دامنه فرآيندهاي كسب و كـار تمركـز دارد. هدف نهايي گردش كار اين است كه مطمئن شويم فعاليت هـاي مناسب توسط افراد مناسب در زمان مناسب اجرا مي شـوند. ...

ادامه مطلب
مدیریت توافقنامه سطح خدمات (SLA)

در سال های اخیر با گسترش هرچه بیشتر سرویس ها و افزایش استفاده از معماری سرویس گرا، مدیریت ارائه خدمات – به عنوان یکی از مفاهیم بنیادین این معماری- نظر بسیاری از دانش پژوهان را به خود معطوف کرده است. SLA یک ابزار قراردادی برای نشان دادن تواف ...

ادامه مطلب
مزیت های مدیریت رخداد برای سازمان ها

مزایای یک روش رسمی برای مدیریت مشکلات سبب افزایش کیفیت خدمات آی تی، کاهش حجم رخدادها، ارائه راه حل های دائمی و پایدار و اصلاح دانش سازمانی می باشد. مدیریت رخداد به عنوان فرآیند بازگرداندن سرویس ها به حالت نرمال بعد از وقوع وقفه و خرابی در س ...

ادامه مطلب
اهمیت مانیتورینگ پهنای باند

امروزه استفاده از یک سیستم مانیتورینگ حرفه ای یکی از الزامات اساسی برای واحدهای فناوری اطلاعات محسوب می‌گردد. بدیهی است پیاده سازی ابزارهای مکانیزه جهت انجام عملیات مانیتورینگ، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، موجب افزایش ضریب دقت و کاهش درصد خطای ک ...

ادامه مطلب
کمک به مدیریت دانش با نرم افزار هلپ دسک

مدیریت دانش در دنیای صنعتی به عنوان یکی از نقاط قوت و برتری سازمانها تلقی می شود. در دنیای مهندسی نرم افزار به دلیل رشد سریع و رقابت روز افزون بین شرکتها و همچنین ماهیت ویژه محصولات و فرایندهای توسعه نرم افزار، این امر به طور خاص تری مورد ت ...

ادامه مطلب
نخست قبلی 12345678910... بعدی انتها

اطلاعات تماس
آدرس :

تهران، بلوار فردوس شرق، نبش بزرگراه ستاری جنوب، پلاک 432، ساختمان آرش، طبقه 5، واحد 19

تلفن تماس :

88170746-8

ایمیل :

info@kayer.co.ir

محصولات
  • سامانه مدیریت سرورهای DNS
  • شبکه نما - مانیتورینگ شبکه
  • پست چی - میل سرور فارسی
  • نرم افزار تیکتینگ و هلپ دسک
لینک های مفید
  • پرسش های متداول
  • کاتولوگ ها
  • صفحه پشتیبانی
  • linkedin
  • facebook

استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شبکه گستر کایر می‌باشد. Copyright © 2010 - 2021 kayer.co.ir