شبکه گستر کایر - بلاگ
  • خانه
  • محصولات
    سامانه مدیریت سرورهای DNS شبکه نما - مانیتورینگ شبکه پست چی - میل سرور فارسی نرم افزار تیکتینگ و هلپ دسک
  • مستندات فنی
  • اخبار
  • بلاگ
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
    تاریخچه کایر مشتریان کایر
  • پشتیبانی
  • linkedin
  • facebook
نرم افزار Help Desk چیست؟

Help Desk به عنوان حلقه واسطه ای میان سازمان ها و مشتریان تلاش می کند که نیازهای ICT کاربران را فقط از یک نقطه مرکزی اداره کند و رخدادها و درخواست های سرویس را مدیریت کرده و با استفاده از یک رابط کاربری، سایر فعالیت های ITSM را نیز پشتیبانی ...

ادامه مطلب
مزایای چارچوب زیرساخت فناوری اطلاعات

امروزه فناوری اطلاعات پایه و ستون اصلی کسب و کارها تبدیل شده است، به طوری که بقاء و رقابت در بازار بدون استفاده از امکانات فناوری اطلاعات برای سازمان ها غیرممکن خواهد بود. سازمان ها برای دستیابی به اهداف خود، به شکل روزافزونی به فناوری اطلا ...

ادامه مطلب
فناوری اطلاعات و استانداردهای ITIL

ITIL یک چارچوب راهنما برای مدیران فن آوری اطلاعات می باشد تا بتوانند زیرساخت های فناوری اطلاعات را در سازمان خود مدیریت و بهینه سازی نمایند. ITIL به مدیران این امکان را می دهد تا از سطح خدمات ارائه شده در سازمان اطمینان حاصل نموده و بتوانند ...

ادامه مطلب
عوامل موفقیت بر پیاده سازی ITIL

کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) یک چارچوب و مجموعه ای از بهترین شیوه های ارائه شده برای حمایت از زیرساخت های فناوری اطلاعات، مدیریت و ارائه خدمات فناوری اطلاعات است. این چارچوب به عنوان مجموعه ای کامل و تلفیق شده از زیرساخت های نرم ا ...

ادامه مطلب
کمک به مدیریت دانش با نرم افزار هلپ دسک

مدیریت دانش در دنیای صنعتی به عنوان یکی از نقاط قوت و برتری سازمانها تلقی می شود. در دنیای مهندسی نرم افزار به دلیل رشد سریع و رقابت روز افزون بین شرکتها و همچنین ماهیت ویژه محصولات و فرایندهای توسعه نرم افزار، این امر به طور خاص تری مورد ت ...

ادامه مطلب
آشنایی با SNMP پروتکل اصلی در مانیتورینگ شبکه

يكي از مهمترين فعاليت هاي يك تيم مديريت شبكه در هر سازماني،‌ مانيتورينگ شبكه است كه به منظور افزايش كارائي و عملكرد كلي شبكه و اهداف آن مي باشد به طور کلی یک سیستم مانیتورینگ شبکه تمامی تجهیزات و ارتباط های آنها را بررسی و در صورت لزوم آنه ...

ادامه مطلب
نخست قبلی 12 بعدی انتها

اطلاعات تماس
آدرس :

تهران، بلوار فردوس شرق، نبش بزرگراه ستاری جنوب، پلاک 432، ساختمان آرش، طبقه 5، واحد 19

تلفن تماس :

88170746-8

ایمیل :

info@kayer.co.ir

محصولات
  • سامانه مدیریت سرورهای DNS
  • شبکه نما - مانیتورینگ شبکه
  • پست چی - میل سرور فارسی
  • نرم افزار تیکتینگ و هلپ دسک
لینک های مفید
  • پرسش های متداول
  • کاتولوگ ها
  • صفحه پشتیبانی
  • linkedin
  • facebook

استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شبکه گستر کایر می‌باشد. Copyright © 2010 - 2021 kayer.co.ir